Djigg: HR asistanınız
Djigg, Job2Day tarafından geliştirilen ücretsiz bir Chrome eklentisidir ve kişisel bir İK asistanı gibi hareket eder. Djigg yüklendikten sonra, tüm başvuru sahipleriyle olan toplantılarınızı kolayca düzenlemeyi vaat eder.
Bu uzantı, İK sürecini yönetmek için tasarlanmış olup, İK iş görüşmeleri, operasyonel iş görüşmeleri ve toplu işe alım oturumları gibi çeşitli görüşme türlerini yönetir. Djigg ayrıca iş görüşmeleri için hatırlatıcılar ve yeniden planlama seçenekleri gibi özellikler sunar.
Djigg ile İK görevlerinize daha verimli ve düzenli bir yaklaşım bekleyebilirsiniz. Planlama sürecini otomatikleştirerek, Djigg görüşmelerinizi yönetme konusunda zaman ve çaba tasarrufu sağlamayı hedefler.
Genel olarak, görüşme planlama sürecini basitleştirmek isteyen İK profesyonelleri için Djigg yardımcı bir araçtır. Kullanıcı dostu arayüzü ve kapsamlı özellikleriyle, herhangi bir İK ekibine değerli bir katkı sağlayabilir.